Остання редакція: 2020-09-21
Анотація (800-1000 знаків)
Розглянуто принцип та умови роботи різних приводів, зокрема гідроприводів мобільних машин, було визначено, що кожен з них працює в неусталених температурних режимах роботи, має перехідні режими роботи при включенні, переході з одного режиму на інший. В більшості випадків, такого типу приводи, на передпроектних етапах розраховуються з певною визначеності ефективності, не враховуючи перехідні температурні режими роботи. Тому, було досліджено, що не у всіх мобільних приводах розглянуто питання підвищення ефективності саме за рахунок врахування часу спрацювання приводу в перехідному неусталеному режимі роботи. Рішення цього питання для мобільних машин, зокрема в авіаційному виробництві, може суттєво покращити ефективність роботи гідроприводів, які працюють короткочасно, в різних режимах експлуатації.