Наукові конференції України, XXV Міжнародна науково-технічна конференція “Гідроаеромеханіка в інженерній практиці”

Розмір шрифту: 
Проблема розробки перспективного електрогідравлічного привода більш електричного літака
Валерій Миколайович Бадах, Роман Олександрович Єременко

Остання редакція: 2020-09-21

Анотація (800-1000 знаків)


Проведено пошук і огляд публікацій у сфері розробки та проектування електрогідропривода більш електричного літака. Одним із ключових напрямків досягнення поставлених цілей у підвищені ступеня електрифікації літаків цивільної авіації є збільшення обсягу електричної потужності, що передається від генераторів до приводів системи керування літаком. У цьому випадку приводи, що споживають електричну енергію можуть бути гібридними гідравлічними, електрогідравлічними або електромеханічними, і їхня конструкція і принцип роботи є предметами передових досліджень у світовій галузі авіабудування. Але є певні труднощі, що виникають на етапі концептуального проектування електричних приводів, котрі зумовлені відсутністю достатньої кількості апробованих напрацювань у даній сфері авіаційного виробництва.

Ключові слова


Більш Електричний Літак; More electric aircraft; гідропривод; електрогідропривод; системи керування

Праці конференції зараз недоступні.